❤Little Nunna❤

Anyeonng! Aqish here!


Hello guys! moshi moshi ^^ I hope You will enjoy with my blog! There're many tips, information, and also my story. Don't forget to comment and give your respond about my blog.

Diary Owner Entry Tutorial

My Shortest Diary!!!!

Disebabkan SEM1 ni aku main2 , jawab ikut logik akal je so aku akan pegang kata2 aku ni aku akan belajar betul2 mulai sekarang!!
-21 Jan 2016-

Shout Here ◕‿◕


My Wishlist ❤

Iphone
Holiday in Korea
Got pointer 3.5 and above
Cute Blog
MR RIGHT :3
Pinky Bedroom
Kaya

Follow Me!! ❤




❤❤❤

2015 is My Beginning

Assalammualaikum
(waalaikummussalam)
Anyeonng ^^
Hee disebabkan dah lama tak pegang laptop thats whylah Aqis baru je nak cerita tentang azam Aqis untuk 2015. Alhamdulillah kita masih lagi diberi peluang untuk hidup di 2015 ni :). Setiap orang mesti mempunyai azam time tahun baru ni kan :). Aqis pun tak terkecuali ^^ Aqis pun ada azam Aqis sendiri time 2015 ni huhu. Bukan satu je tau azam Aqis tapi adalah dalam dua tiga empat tu.

My Azam 2015
  1.  Nak jaga solat dan aurat dengan lebih sempurna
  2. Jadi perempuan / anak yang solehah, baik
  3. Nak jadi murid contoh (dalam kelas je) nak lebih fokus dalam kelas
  4. Lulus Math. Kalau boleh nak A hahaha (berangan -____-)
  5. Nak dapat keputusan yang cemerlang dalam #SPM2015 (kalau boleh nak staright A T^T) haha k berangan lagi
  6. Akhir sekali Aqis nak selesaikan semua azam 2015 Aqis  >.<
Hee itulah antara Azam - azam 2015 Aqis . I hope Aqis dapat selesaikan semua Azam Aqis tu :). Aqis harap Allah akan permudahkan segala urusan Aqis time 2015 ni. Yes this is my beginning!! You can do it Balqis!! chaiyokk!!

0 Comment(s)❤

Catat Ulasan



Yeah!! Dah habis, Thanks For Reading!!

>PAST POST | NEXT POST