❤Little Nunna❤

Anyeong! Aqish here!


Hello guys! moshi moshi ^^ I hope You will enjoy with my blog! There're many tips, information, and also my story. Don't forget to comment and give your respond about my blog.

Diary Owner Entry Review

My Shortest Diary!!!!

Disebabkan SEM1 ni aku main2 , jawab ikut logik akal je so aku akan pegang kata2 aku ni aku akan belajar betul2 mulai sekarang!!
-21 Jan 2016-

Shout Here ◕‿◕


My Wishlist ❤

Iphone
Holiday in Korea
Got pointer 3.5 and above
Cute Blog
MR RIGHT :3
Pinky Bedroom
Kaya

Follow Me!! ❤




❤❤❤

Resepi Chocolate Shake Mudah dan Sedap!

Assalammualaikum!
hari ni Aqis nak share satu resepi ni. Minuman yang sodap tapi mudah dibuat ^^. Bahan-bahannya pun tak susah nak cari tak banyak modallah nak buat benda ni. Resepinya ialah....... jeng jeng jeng.... Chocolate Shake yummy yummy :3 ok hope korang suka :)
 
Resipi Shake Coklat Mudah
(Delicious Chocolate Shake)

Bahan-bahan:

2 sudu coklat ais krim
2 sudu besar serbuk campuran minuman coklat (seperti milo / vico / ovaltine dll)
Susu 1 cawan

Cara Penyediaan:

Dalam pengisar, masukkan ais krim, serbuk campuran minuman coklat dan susu. Kisar hingga halus. Tuangkan ke dalam gelas dan hidangkan.

Sedia untuk dihidangkan.

Sumber : http://allrecipes.com 

0 Comment(s)❤

Catat Ulasan



Yeah!! Dah habis, Thanks For Reading!!

>PAST POST | NEXT POST